H som i HEEEELG.

Ja, min blogg har tappat lite innehåll men jag blir oinspirerad av skola och liv och tvingar mig själv till att skriva ibland. Men nu, är det frivilligt!

Det är fredagsmorgon, jag äter lite frukost och sjunger med i La Marseillaise. Idag är det jag och emil, enbart - det är inte varje dag. Imorgon ska jag först agera handbollsdomare, sen finns det flera val, antingen kommer tina hit och myser, eller så ska jag, anna och lisa hem till martin. Söndag ska fokuseras på pluggandet av kemi... Under helgen ska det givetvis också pluggas och köras massa bil.

Min nutida försökskanin:
 underbar bil att köra.

Jag tänker på och ser fram emot: Sportlov, 18 år, Mock exams, påsk, vemdalen, kärlek, LONDON, coop extra orminge, shopping, ib2, göra slut med livsstilen, och så småningom exams och såsmåningom LIV!

Miss Li - Leave my man alone


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Tina

Så du har bestämt dig? "Göra slut med livsstilen", menar du allt då, även på fritiden? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback