The depth of life will dim my temptation to live for you

Ja, så var helvetesperioden NÄSTAN över. Jag flyttade fram min oral och den tog plats i onsdags istället,och det gick ju bra. Sen var det två dagar kvar av IB1. Helt otroligt.

Och TACK pv. Du är bäst.
vem pv är? det vet bara pv själv. om ens det.


Men vad som är mer otroligt är att detta är min sista helg i Sverige. Sen bär det av.
SPÄNNANDE!

Bragder:
bra predicteds.
cupguld.
jobb.

Kalkoner:
annajosefink flyttar
mer arbete än orken tål i sluttampen
stukad fot.

Josefin Karlström, hell vad jag kommer sakna dig kvinna. Men ja, vi får "party with our pain", du får göra succé i Skånela, och äta nudlar ur fina skålar, så ses vi, när vi själva vill, om så imorgon, om så nästa vecka, om så i jul.




Själv räknar jag ner: 3 dagar.

tills dess
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Julia

Kommer sakna dig i sommar sis <3

Postat av: hå.

jag kommer sakna dig med <3

2008-06-06 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback