Avklarat.

Divison 3 är nu slutspelad, resulterade i en silver-medalj för oss.
SKÖNT att ha det gjort, min motivation har inte riktigt funnits där senaste två/tre veckorna..
Nu vill jag ha påskvila så att kroppen får vila några dagar. Det behövs.
Sen ska jag ta tag i min träningsvärld. Tagga GÖTET! <3

Så, fram tills dess:
30/3 - DM i Falun.
31/3 - 18/4 - Ligga i rejält. Försöka hinna med 25 träningar. Har ju dock Mock Exams här också..
21/4 - 24/4 - Träningsläger i Skövde och Göteborg
25/4 - 27/4 -  Handbollsgymnasie-SM i Göteborg.
28/4 (!) - Fystester (SÅ lyckat valt datum, kommer ju vara som en dö sill här..)

Ikväll kommer Emil hit, blir väl en film eller så. Fram tills dess ska jag skriva portfolio, kolla lite på WL1 och kika lite mer på Mor gifter sig. Imorgon river helan (jag) och halvan (camilla) av ett gympass klockan 07.00. Go och gla!

Pantera - Walk


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Camilla

GÖTET, HERE WE COME! ;D och imorgon, då jävlar. då blir det 100 kg bänkpress! ;)

Postat av: h.

hahaha, tveeeeksamt, jag tar bara 99... (A) ;)

2008-03-16 @ 16:28:39
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback