Bottle up and explode.

Jag vill tacka min älskade släkt, familj och pojkvän för en UNDERBAR påsk fylld med massa god mat, trevligt umgänge, skön välförtjänt vila (berikad med en lång massage) och givetvis en massa onyttigheter...

Det har varit riktigt skönt, och nu är jag allt annat än motiverad för träning eller skola.. Men men.

Imorgon blir det träning är det tänkt, sen åker jag till paps på torsdag och blir där och myser tills lördag. Söndag bär det av till Falun för att spela DM, sen är det sista spurten (MOCKS!!!) med tio veckor till i skolan.  Fast just nu vill jag bara ha meeeer lov! :D

Samtidigt som jag äter på en dumle-klubba och avnjuter lite Elliot Smith säger jag adjö för denna gång samt ber om ursäkt för detta betydelselösa inlägg.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback