Den "stora" dagen.

TACK alla vänner och hela familjen för all uppvaktning idag, ni är guld. Att vara myndig känns bra ändå.

Jag saknar min papi. Han var i Tyskland på vapenmässa förra veckan, åker till Milano imorgon för jobbet och sen Beijing för jobbet igen så fort han kommer hem. SEN ska jag få träffa honom :)

Imorgon är det handbollsgymn... TRODDE VI JA. SOVMORGON! Har träning på fredagmorgon ist :) Imorgon är det hemmamatch. På tisdag är det en helt vanlig skoldag, väl behövligt. På onsdag har vi tema-dag, vilket jag faktiskt hyser stort hat emot. Torsdag far vi med teatern till sthlm för att leka lite i hufvudstaden. På fredag blir det träning kl 7, sen två lektioner, sen smäller det. Träffa Jessica, handla, luncha, mysa, kalasa, parta, parta och kroga! :D Ser fram emot det.

Blir alltså en toppen-vecka.

I övrigt: Xavier Rudd - Journey Song

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Thessan

Grattis
i efterskott bejb :)

Postat av: h.

taaack :D

2008-03-03 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback