Fade to Black

Jag är less. Less på bolltrolleri. Min inställning är lika med noll. Inget har gått bra de senaste två månaderna, snittar typ 2 mål per match, och det SUGER. Jag vill inte träna. Inte handboll iaf. Det går bara dåligt. Skitdålig stämning. Alla ben på planen är tunga nu. Man får inte det man söker. Värdelös och värdelöst.

Skolan känns bättre och bättre.
VI känns bättre och bättre.
Så DET är bra.

Men handbollen. Som är en så stor del av mitt liv. Det går käpprätt åt helvete.
Imorgon har jag sista träningen innan påskvilan. välbehövligt.

Jag behöver längta. Längta eftet klister, blåmärken och tröjdragningar.
Och inte minst så måste jag längta efter segern.

Kvällen playlist:
Robbie Williams - She's the one
The Beatles - Sgt. Peppers lonely heart club band
Promoe - Long Distance Runner
Red Hot Chili Peppers - Hard to Concentrate
Howie Day - Africa

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Camilla

På lovet får du, jag och julle ta o ses tycker jag. Så kom ihåg att planera in en dag för oss tre! :)

Postat av: h.

det vet du! ;D

2008-03-19 @ 18:28:29
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback