Oh, and by the way, HOW MUCH IS THE FISH??

Äntligen min: ipod classic 80 GB. TACK paps!
Poppar musik hela tiden nu! Helt rätt.
Även tack familjen för thai-lunchen idag. Trevligt och mättande.

Imorgon åker jag hem till Norrland igen. Delade känslor.
BRA - få träffa alla älskade, mys med egen lya nu. Film och godis imorgonkväll med Jerry (?).
DÅLIGT - skola snart..
VÄRST - DM i Falun på söndag med värsta möjliga omständigheterna..

Menmen. One must do what one must do.
Halvan är faktiskt med. Det gör valet enklare.
<3

Haha, och har fallit för en kär klassiker:
Carola ft. Tommy Körberg - Skönheter och odjuret
den blir man kär av.
Jag är kär.
I Emil.
Det är bra.
Dont go wasting your emotions. Lay all your love on me.

Extended Essay  helg upcoming.. FYFAN, då måste vi skriva.. 1500 ord ska in i maj.. Sen är det ju bara 2500 ord kvar... SUCK! Har nästan rq klar nu... något i stil med:

"To what extent was the United Nation's action a success according to the United Nation ambitions in the genocides of Rwanda and the genocide in Bosnia?"


Känns.. åt helvete? Jag vill ha fucking lov nu!

Och just ja.. MOCK EXAMS om typ två veckor.. mumsigt!


Nej, nog med gnäll och jämmer, nu ska jag soooova. Somnade halv sju imorse, sov till tio, så tänkte somna före ett inatt iaf..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit, jag fattar ingenting av ditt ib-snack. men jag vet att du kommer fixa det, för du är bäst! och btw, jag är fortfarande äckligt avundsjuk på din nya 80 gb-kompis!

Postat av: h.

Haha, du är gulligull.. Men du kanske får lyssna med mig imorgon på bussen! ;D

2008-03-29 @ 13:31:00
Postat av: Nathers

Egen lya? Vart?:-o

2008-03-29 @ 16:38:29
URL: http://sixpounder.blog.com/
Postat av: h.

den jag alltid haft ;)

2008-03-29 @ 21:40:19
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback