Pathetic

Så, du tror verkligen att din lilla arbetarsosse-familj som äter flintastek som lyx på fredagar och går på fars och känner dig kulturell, DU som inte har någon social kompetens eller kunskaplig bakgrund, du utan framtid, eller, kanske en framtid som kassör på ica, DU, som inte ens kan stava till lucia, tror DU att du ska kunna stämma mig och min paps? Jag tror du glömt något. Jag tror du glömt att jag är jag. Jag tror du glömt att min pappa är min pappa. Och att vi har mer kompetens än du anar.

Tillåt mig att skratta.
Det här är inte USA.
Du är inte värdig ens 10 spänn.
Du är inget annat en en patetisk liten nörd som tror han kan, men egentligen, inte begåvats med så mycket mer än förmågan att sprätta upp tejpen på en låda med matvaror i.

FUCK OFF.

Over and Out


Och snälla, observera att jag inte har någonting emot varken arbetande familjer, dyslektiker eller personalen på ica, men personen i fråga ifrågasatte min älskade far och hans ställning i samhället, påstod att hans familj var "bättre och viktigare".. Där gick min gräns. Därför raseriutbrottet. Ursäkta mig.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

men mumsan, nu tycker jag du var väldigt dömande. när jag blir stor vill jag jobba på ica :( varför hatar alla ica-kassörskor? jag tycker om dom.

Postat av: h.

Det är inte just det - för du är ju snygg och stygg. Men människan som jag syftar på i bloggen är allt annat än ens bra. Han är lite som Mor gifter sig. Eller som science-ämnen.

2008-03-05 @ 23:49:27
Postat av: Prinsessan av Sylt

om hon inte är bra, varför då jämföra henne med en ball ica-kassörska? det ger ingen mening!

2008-03-06 @ 14:28:59
URL: http://styggsylt.blogg.se
Postat av: h.

vad ska jag jämföra HONOM med då?

2008-03-07 @ 01:28:42
Postat av: Prinsessan av Sylt

någonting dåligt, om du nu menar på att HAN är kass, dömarN. jag röstar för att du jämför HONOM med bajs, detr luktar dåligt.

2008-03-08 @ 10:13:03
URL: http://styggsylt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback