Så jäkla ballt! - uppdaterad.

Jag sitter faktiskt på härjedalingen i detta nu. Åker buss och bloggar samtidigt. Hur coolt är inte det? Är dock plågad. Kommer mer info ikväll...


Som utlovat. Plågan kom hur som helst från en fet, äcklig man, med invandrarbakgrund och en doft av svett / billig parfym / allmänt äckligt, som kom och verkligen pressade sig ner brevid mig och min laptop och lämnade mig ungefär 20 centimeters fri plats att röra mig på, och detta var uppåt taket. USCH!

Nu är jag i Sthlm iaf. Det är mysigt här. Invigde pappa i mina London-planer.. Blev givetvis tumult! Han är lite av ett kontroll-freak, samt vääääldigt rädd om sin dotter, så han ställde i stort sett in resan åt mig. Istället tänker han skicka iväg mig till Milano till en man vid namn Fabrizio (Neschen), eller Chicago (pappas företags andra kontor) till Michael och Denise. Han nämnde tyskland också.. Kina var också en möjlighet.. ja, jag får väl se vart jag hamnar. Det funkar ju helt klart. Men jag var ändå inställd på London.. men men. Är man en pappas flicka så är man?
Imorgon ska vi iväg och luncha på gamla stan på något lyxhak iaf. Det ska bli trevligt : )
Nu ska jag avnjuta lite musik och nät-terrorista lite mer innan jag somnar..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

vart e du på väg? vart e du på väg? (vad är det för sång?!)

Postat av: h.

Kan ju vara ganska mycket, men Balladen om fredrik åkare kanske?

2008-03-27 @ 23:57:31
Postat av: Lisa

Men Milano kvinna! Haha, men det är klart, vi måste ju käka tapas på din bar också!

2008-03-28 @ 11:17:48
URL: http://fashiongeek.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback