Sleep through the static

Så var påsklovet här! Fick en riktig rivstart igår med Red Gold och goda vänner! Rikígt mysigt. Jag gillar lov. Dels för att man slipper skolan, men nog ändå mest för att man vet att alla vänninor kommer tillbaka hemöver och vill alla ses och hitta på något.

Igår blev även min World Lit. 1a klar, med så mycket som 1028 ord. Hoppas jag får en sjua på den, så att jag slipper skriva om den sen.

Idag ska jag bara ta det lungt. Helt underbart skönt.

"...men jävla negerjävel."
"Sa du negerjävel?!"
"Ja, men är du inte mörk då?"

Over and Out

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så hemskt mycket! :) Vilket lag spelar du i? såg att ni vann sm guld också för några veckor sedan? hm, spelar du också i kärra då? för kärra juniorer vann? :D eller så är det jag som är ute och cyklar. grattis själv iaf! :D kram!

Postat av: sandra

jaha, ja. jag tänkte väl det :) men spelar du i någon klubb eller var det bara en engångs grej med skolan, en kul grej typ? :D

2008-03-21 @ 16:14:37
URL: http://xssandra.blogg.se
Postat av: sandra

VA!!! skojar du med mig?!?! helt jävla sjukt ju! alltså ursäkta! men gud!! jag bor i göteborg nu, men har bott i Alfta i hela mitt liv!!! jag flyttade där ifrån när jag var 10 år! och är i alfta varje sommar och vinter!!! gud, de jag är närmast i alfta är frida ollas, frida grims, jenny vikström, camilla ohlsson, linn & olivia lundin. någon aning? detta tycker jag vart helt sjukt. lilla alfta. min mormor jobbar liksom i simhallen, kanske vet vem det är då? :D haha. fan vad läskigt!

2008-03-21 @ 18:56:40
URL: http://xssandra.blogg.se
Postat av: sandra

JA! helt sjukt!! haha, jag sitter också och flinar. liksom alfta är hela min släkt typ! jag är ju jämt där! kvarnsveden, (stavarn) och lilla statoil, och rondellen, och såklart simhallen! hahah, nu bor jag i stora göteborg! sån skillnad, och tänk att du.. som kommenterade min blogg ett grattis, spelar i lilla alfta. alfta som inte ens syns på kartan! haha detta är så sjukt! :D hälsa camilla från mig!! :) förresten bor du i Alfta? :) Jag bodde iaf på perersv. :) tror jag den hette ;P

2008-03-21 @ 21:44:53
URL: http://xssandra.blogg.se
Postat av: sandra

jaha ja, okej :) nej, men min mamma är född där. så började hon jobba i göteborg, träffade pappa. de flyttade upp till alfta. födde oss, bodde där i 10 år till. flyttade tillbaka till göteborg och nu bor vi här :) haha, en snabb version ;D

2008-03-22 @ 14:31:36
URL: http://xssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback