WÄÄÄÄH

CAS-dagboken är ett hån gentemot IB-eleven.

"Du tror du du väljer IB för att bli smart - men en stor del av din tid här kommer ägnas åt att leka lojal hund (jobba utan att få betalt för det alltså). Inte nog med det - du måste skriva ner allt jävla skit du gör också! HA!" //IBO

Jag har suttit och skrivit i min nu i två timmar. Jag börjar tröttna.

CAS kan ta sig där solen inte lyser!


Om 8 timmar kommer älsk hit. Jag har inte gått och och lagt mig en gång. Lovande.

Over and Out



Uppdatering (03.36)

Nu är jag äntligen klar med dagbokshelvete för den här gången. Innan jag går och lägger mig ska jag städa upp lite på rummet, få bort sminket, borsta gaddarna, och sen slutligen ska jag stänga igen mina ögonlock och drömma mig bort i några timmar innan jag säkerligen blir väckt av min mor runt 9-10.

NIGHTY!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

jag har inte skriv it i min casdagbok alls ^^ det känns bra.

Postat av: h.

STACKARE.

2008-03-01 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback