If I dont live today, then I might be here tomorrow.

Dagen har spenderats med en FANTASTISK powercleaning av min, numera, vackra trea. Min tre ligger på gärdet. Det lite av en slum. Men alla mina vänner bor här (eller ja, de flesta iaf), så ska vi därför ses som slumungar? Vi är lite slumungar. För att komma tillbaka till sak, så dammade, dammsög och torkade golv i heeela trean på inte mer än 1 timme och 18 minuter! WEEEEHO, jag är så nöjd!

Sen dammade vi av flertals timmar (2, för att vara mer exakt) i aulan och körde igenom hela Lysistrata, gick finfint må jag säga! Slutscenen känns lite luddig, men det ska fixa sig (på söndag?). Hoppas att allt klickar, för om det gör, kommer pjäsen bli GUDOMLIG!

Ikväll myser jag med schönaste anna
Kvällens räddning är...

myyyyyyzigt.

Nej, nu är det dags att dunsta.
Men först måste jag få stoltsera med en sexa (motsvara ett svagt MVG) på min matteportfolio! Resultat: en mycket nöjd Hanna!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

GRATTIS till 6'an!
Och din 3'a är inte ens i närheten av hur slummig vår trea är hörredu. Våran bor det spindlar och andra mysiga djur i. Städade också idag, men inte mitt rum - som vanligt :> Ha en nice kväll!

Postat av: hå.

TACKAR! :) Haha, men jag bor ju i the luxury parts of Gärdet, du vet ;D Haha, ni och eran städkooperation, som vanligt.. Detsamma min kära!

2008-05-06 @ 23:37:38
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Julia

HÄRLIGT! :D
Hanna. Ibalnd är vi faktiskt duktiga på matten. Ibland. Vi kan bara vi vill.

2008-05-10 @ 18:55:28
URL: http://juliasoderkvist.blogg.se
Postat av: hå.

jafan :D det vet du! så är det med allt egentligen.

2008-05-10 @ 19:01:31
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback