Jag och mina gulliga listor.

Nu följer en minikalender för er, för att få en bättre syn på min tillvaro:

8/5 - History Sl, paper 2
9/5 - LEDIG DAG! Sy kläder till Lysistrata. LEDIG DAG!
10/5 - Extended-skrivning, svenska oral ska komponeras, samt chemistry-läsning.
11/5 - Extended first draft skrivs klart (1505 ord!), kvällsrep Lysistrata. Promenad med Mollie.
12/5 - First draft på extended med minimum 1500 ord ska in. Gjorde även klart TVÅ klänningar. WIHO!
13/5 - Chemistry SL, paper 1, rep Lysistrata
14/5 - Rep Lysistrata, Kvällsrep Lysistrata, Norge-träning
15/5 - Chemistry SL, paper 2, Telefonintervju med Holme Lacy House Hotel.
16/5 - LEDIG DAG!
17/5 - Mathematics måste läsas på. Jobba för Arbrå HK. Äventyr på kvällen.
18/5 - Mer Maths, kvällsrep Lysistrata. Börja på practical play analysis (Snow in midsummer).
19/5 - LEDIG DAG! Norge-träning
20/5 - Kvällsrep Lysistrata
21/5 - Mathematics Methods SL, paper 2, Genrep Lysistrata, Norge-träning
22/5 - Lysistrata PREMIÄR!
23/5 - Mathematics Methods SL, paper 1, Lysistrata föreställning, (utsparken ?)
24/5 - Lysistrata föreställning
25/5 - Plugga på svenska oral.
26/5 - Finslipning på svenska oral. Norgeträning
27/5 - Language A1, Swedish HL, Oral presentation, Theatre Arts HL, Practical play analysis
28/5 - LEDIG DAG SOM FAN! Norgeträning
29/5 - LEDIG DAG SOM FAAAN!
30/5 - Avresa: Trondheim cup
31/5 - Trondheim cup
1/6 - Hemresa: Trondheim Cup


Efter denna utfläkning av mitt underbart intressanta liv så hoppas jag nu att följande har överseende för min apatiska, asociala, allmänt tunnelseende vision på livet.

Jag inser ju själv att mitt attribut "skiter-it-inställningen" inte kommer funka längre. Dags att ta tag i det här nu.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Och dom säger att IB'are inte har något liv.. Vilken bullshit ;)

Postat av: hå.

eller hur! ;)

2008-05-09 @ 00:25:04
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Julia

Lediga dagar låter fint. Jag måste följa ditt exempel och planera mera.

2008-05-10 @ 18:54:25
URL: http://juliasoderkvist.blogg.se
Postat av: hå.

man kan planera bäst man vill, det gäller bara att följa den sen också.. ;)

2008-05-10 @ 19:00:53
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: IB graduate in two days...

Det är bara att kämpa på!! Livet kommer tillbaka efter IB :D

2008-05-21 @ 10:39:24
Postat av: hå.

AH, men grattis till dig! :D:D Ja, jag hoppas på verkligen på det jag med :)

2008-05-21 @ 13:20:40
URL: http://hannasundqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du Sundqvist, så jag längtat efter att få skriva detta til dig; ..you made it girl. en LÅNG lista med bra mycket tuffa ''måstesaker'' som skulle bli gjorda. styrkan är du och du klarade det. good <3 det säger vi PUSS på tycker jag!

2008-06-02 @ 01:41:24
URL: http://matildasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback