Paperthin hymn.

Ikväll taggar jag och min favvo, Mollie en riktig jävla historiekväll! Först ICA och handla billys, Loka och möjligtvis karamellkungen. Sen jävlar. History SL, Paper 2, som vi skriver imorgon, går alltså ut på att vi ska skriva två uppsatser på 1 h och 30 min. Ämnena till uppsatserna är okända, men dem kommer alltid från grupperna:
Causes, practices and effects of war
Nationalist and independence movements, decolonization and challenges facing new states
The rise and rule of single-party states
Peace and cooperation: international organizations and multiparty states
The cold war
The state and its relationship with religion and with minorities

Bara att tagga nu, käre History-kompanjoner.

det svåraste med det här kapitlet är att stava det ordet.." (ordet var i sig derivative, och sammanhanget var när vi idag gick in på ett nytt kapitel i matten)
- Julia Söderkvist


nej, nog får vara nog.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Julia

Bara för att min engelska nivå alltid har legat snäppet under min matematiska talang så ger det ingen anledning till att mobbas.

Postat av: hå.

hahaha, sötoaggro! ;D

2008-05-07 @ 20:59:19
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback